Header Image

Zaal reserveren

bekijk de mogelijkheden

Om een zaal te reserveren kan u :

  • ons bellen op tel. 015 29 25 54
  • een mailtje sturen naar info@delindepoort.be met alle informatie (Naam vereniging of organistatie, contactpersoon, facturatiegegevens en -adres, gewenste zaal, gewenst dagdeel, aard van de activiteit of bijeenkomst, gebruik frisdranken en of koffie en thee, …

Wij bezorgen u per kerende een gebruikersovereenkomst ter ondertekening om de reservatie te bevestigen.
Een reservatie is pas definitief als wij de ondertekende overeenkomst in ons bezit hebben.

IN DE BUURT

PARKINGS EN HORECA

HOTELS

Geniet van het toerisme in Mechelen. Via deze link vind je een ruim aanbod aan logies in Mechelen.

Restaurants

Mechelen is een absolute aanrader voor iedereen die houdt van lekker eten, knappe gebouwen en een gemoedelijke sfeer.

TOP 10

Ontdek via deze link de top 10 van de leukste bezienswaardigheden die Mechelen te bieden heeft.

BEREIKBAARHEID

Een groot voordeel aan Mechelen is de centrale ligging van de stad. Vanuit Antwerpen en Brussel ben je op 20 minuten in Mechelen.

Zo geraakt u tot bij ons …

Per trein
Station Mechelen op 15′ te voet. – Station Mechelen-Nekkerspoel op 10′ te voet.

Per fiets
Fietsenstallingen beschikbaar.

Per wagen
De parkeerplaatsen op het Campusplein zijn tijdens de weekdagen voorbehouden voor het personeel in De LindePoort. ‘s Avonds (vanaf 18 uur) en tijdens het weekend zijn deze ter beschikking van de huurders van het vergadercentrum. Voor inrichters van een vergadering kan overdag 1 of 2 parkeerplaatsen aangevraagd worden. Het Campusplein wordt tijdens de week afgesloten omstreeks 22.45 uur. Op zaterdagen, zondagen, en schoolvakanties om 20.00 uur. Op feestdagen blijft het domein gesloten.

De LindePoort is te bereiken via deze route:
St.-Katelijnestraat > A.B.-straatje> Melaan > Drabstraat (16)

Wegrijden kan via:
Melaan > Persoonshoek > Kraanbrug > Adegemstraat

Parkeergelegenheid in de buurt
Je kan op weekdagen best parkeren aan de rand van de stad of in een parkeergarage.

Voorwaarden

praktische informatie

FACILITEITEN

Alle vergaderzalen zijn voorzien van moderne vergaderfaciliteiten:
Mediarails – Projectiescherm – Magnetisch witbord – Flipchart

Er is in het vergadercentrum de mogelijkheid om draadloos op het internet te surfen. Indien uw apparatuur hiervoor uitgerust is, kan u gratis (toegangscode aanvragen!) gebruik maken van deze internetverbinding. 

De 70 parkeerplaatsen op het Campusplein zijn tijdens de weekdagen voorbehouden voor het personeel van de verschillende diensten in De LindePoort. ‘s Avonds (vanaf 18 uur) zijn deze ter beschikking van de huurders van het vergadercentrum. Hiervoor kan een code aangevraagd worden.
Het Campusplein wordt tijdens de week afgesloten omstreeks 23.00 u. en tijdens het weekend om 20.00 u. Op feestdagen blijft de parking gesloten.

HUUR EN ANNULATIE

De gebruikerstarieven houden rekening met dag en avond. Stuur ons een mailtje (info@delindepoort.be) om de prijzen op te vragen.
VM: 8.30-12.00 uur; NM: 13.00-17.00 uur; AV: 20.00-22.30 uur
– Tijdig annuleren (> 3 weken) kan zonder kosten – < 3 weken: 15% van de huurprijs te betalen – < 2 weken: 30% – < 1 week: 45%

De LindePoort NV kan de door u gereserveerde za(a)l(en) nog wijzigen om praktische en/of organisatorische redenen. Uiteraard wordt er hierbij rekening gehouden met de nodige ruimte en capaciteit en met de prijs. De gebruiker zal hiervan tijdig op de hoogte worden gesteld.

LATE BIJEENKOMSTEN

Uitzonderlijk kan voor sommige bijeenkomsten een latere sluitingstijd vastgesteld worden. Hiervoor dienen vooraf de nodige afspraken gemaakt te worden.

VERBRUIK FRISDRANK, KOFFIE EN THEE

Alle dranken worden geleverd door De LindePoort aan democratische prijzen.
In alle vergaderzalen is frisdrank (€ 1,70/flesje) en lichte bieren (€ 1,80/flesje) beschikbaar.
Koffie (€ 20,00/thermos) en thee (€ 15,00/thermos) kunnen vooraf besteld worden. Uit 1 thermos kunnen 15 kopjes koffie of thee. Schenken van eigen drank is niet toegestaan. Wijn en schuimwijn kan. De LindePoort kan eventueel glazen voorzien. Tapinstallaties zijn in geen enkel geval toegelaten.

LUNCHEN

Door de beperkingen in capaciteit van onze keuken en om veiligheidsredenen, kunnen er geen warme maaltijden bereid worden. Andere formules zijn mogelijk en/of bespreekbaar Zelf meegebrachte broodjes kunnen via De LindePoort besteld worden en kunnen in de cafetaria van het vergadercentrum genuttigd worden.

GOEDE ORDE

De opstelling van het meubilair kan gewijzigd worden. Na gebruik moeten de zalen wel terug opgeruimd en herschikt worden naar de standaardopstelling.

Het aanbrengen van informatie kan (uitsluitend) via de overal beschikbare mediarails of  op de magnetische witborden (d.m.v. magneten). Indien er beschadigingen worden vastgesteld, zal de herstelling aan de gebruiker doorgerekend worden.

Alle resten, verpakkingen (lege flessen) worden door de gebruiker onmiddellijk na de bijeenkomst meegenomen. Wordt materiaal achtergelaten, dan wordt aan de gebruiker een bedrag van €50,00 aangerekend voor het milieuvriendelijk selecteren, wegbrengen en recycleren.

Er is rookverbod in alle lokalen.

10
ZALEN
241
GELUKKIGE KLANTEN
338
PLAATSEN
1
AANSPREEKPUNT